TARZAN

idag skämdes jag. jag skäms nu också. idag va dagen då jag kom på att arne inte säger tarzan. han säger faktiskt touchdown. i markoolios mera mål låt.

Den passningen satt på läppen
Sverige leder alltså med hundra-noll...
När debutanten Markoolio får bollen...
Han snubblar, reser sig, snubblar igen
Passar fel, ramlar, springer ihop med Schwarz
Nu tar han upp bollen med händerna och springer iväg
Lägger bollen bakom kortlinjen och skriker TOUCH DOWN!!
...den mannen är ju inte klok, men det visste vi ju förut
...Nu jagas han ut ur stadion av båda lagen...oj vad han springer, oj oj oj...


har alltid trott att han säger tarzan. jag skäms

/fesa

Kommentarer
Postat av: moster

pinsamt ju!

2011-07-07 @ 21:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0